<iframe src="/scm.html?id=GTM-5T694JP" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Ofte stillede spørgsmål om fibernet

Spørgsmål til din fiberregning

  • Hvordan forstår jeg min fiberregning?
  • Hvornår modtager jeg min regning?
  • Hvor kan jeg se min fiberregning?
  • Hvad dækker "fibernetabonnementet" på min regning?
  • Hvad dækker "Øvrige køb" på min regning?
  • Hvad gør jeg, hvis min regning skal betales af en anden?

Teknisk support

  • Hvordan kommer jeg i gang med fiberboksen?
  • Hvordan tilslutter jeg mit udstyr til fiberboksen?
  • Kan jeg bruge min egen trådløse router?
  • Hvordan får jeg godt trådløst internet?
  • Hvor mange computere kan tilsluttes med netværkskabel?
  • Hvorfor har mit internet ikke den hastighed, som jeg betaler for?
  • Hvad gør jeg, hvis der er fejl på min fiberforbindelse?

Andre spørgsmål

  • Kan jeg få fibernet?
  • Hvad gør jeg, hvis jeg oplever uregelmæssigheder med mit internet, TV eller telefoni?
  • Hvor kan jeg finde mine abonnements- og tilslutningsvilkår?
  • Hvad gør jeg med min fibernetforbindelse, hvis jeg skal flytte?
  • Hvor kan jeg se driftsinfo?