<iframe src="/scm.html?id=GTM-5T694JP" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden" title="gtm"></iframe>

Find svar på de oftest stillede spørgsmål om naturgas

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål til vores naturgasprodukter og naturgasaftaler.

Din gasregning

  • Hvordan forstår jeg min gasregning?
  • Hvornår og hvordan modtager jeg min gasregning?
  • Hvorfor får jeg to gasregninger?
  • Hvor meget skal jeg betale for min naturgas pr. acontoregning?
  • Hvor finder jeg mit aftagenummer?
  • Hvorfor betaler jeg transmission?

Dit gasforbrug

  • Hvad er graddage?
  • Hvordan får Administrationsservice Fyn oplysninger om mit gasforbrug?
  • Hvad gør jeg, hvis mit gasforbrug ændrer sig markant?

Gasprisen

  • Hvorfor svinger gasprisen?
  • Hvordan er gasprisen sammensat?

Din gasaftale

  • Kan jeg tage min gasaftale med, hvis jeg flytter?
  • Hvordan opsiger jeg min gasaftale?

Andet

  • Er naturgas CO2-neutralt?
  • Hvordan lugter naturgas?
  • Koster det noget at skifte leverandør af naturgas?
  • Hvornår skal jeg aflæse min gasmåler?
  • Hvornår skal jeg kontakte jer, min gasleverandør eller Evida?
  • Hvordan får jeg min gasmåler flyttet eller ændret min gasledning?
  • Hvordan får jeg min gasledning frakoblet?
  • Hvad sker der, hvis jeg ikke aflæser min gasmåler?

Søg og få svar på dit spørgsmål

Kundecenter Christina 2020

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.

Kontakt os

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på telefon 70 13 19 00 eller sende dit spørgsmål til os.